jodå, jag är kvar – varför jag inte skrivit på ett tag.

Nu är det ju iof nästan ingen so m läser denna blogg men om nu någon eventuell läsare hade undrat om jag lagt ner så har jag inte det.

Lyssnat på Logh.

Jag är så less på världen. Jag är så ledsen för hur världen ser ut.

Jag har haft en inspirerad och kraftfull period men blir sedan några veckor tröttare och tröttare.

Jag känner mig uppgiven inför min möjlighet att bidra till en bättre värld.

Emellanåt känner jag att människorna inte ens förtjänar min ansträngning, ni otacksamma, lata, ignoranta, omoraliska, själviska varelser!

Jag vill dock inte vara den människan som tänker så, men idag är jag det.

Om erikjboström

Filosof: tänkare, samhällskritisk, jag ristar inga svar i i sten, allt är omförhandlingsbart, ständigt påväg framåt.
Det här inlägget postades i Filosofi och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

